marți, 17 august 2010

Reflectii personale asupra cursului

Pentru mine acest curs a insemnat descatusarea creativitatii pe care o credeam disparuta, sau - cel putin - bine ingropata sub muntele de formalisme, rigurozitate, obligatii, chestiuni oficiale, fermitate, masuri drastice de reduceri, etc.
Dupa cum am mai spus deja, prima bucurie mi-a dat-o modalitatea de desfasurare: etapa online, respectiv studiul pe o platforma virtuala de invatare, caci e la indemana oricui si in plus, nu trebuie sa pleci prea mult de acasa.
Apoi, saptamana petrecuta la Brasov, oamenii frumosi pe care i-am cunoscut si cu care am interelationat live. Am regretat doar vremea ploioasa care nu ne-a permis sa iesim atat cat am fi vrut. Recunosc ca intr-o dupa-amiaza cand s-a mai oprit, am chiulit un pic de la curs (m-am simtit mai bine decat in liceu, pentru ca n-am chiulit nicio ora atunci :smile ) am vizitat Biserica Neagra si am avut parte de un minunat recital de orga, la care visam din adolescenta, de pe vremea cand citeam "Accidentul" lui Mihail Sebastian.
Pe langa castigurile imediate legate de aprofundarea tematicii violentei in scoala, mentionate deja de colegele mele, si eu sunt convinsa ca voi aplica in scoala, inca din aceasta toamna foarte multe lucruri invatate.
In plus, trebuie sa va spun ca mi-am creat un blog, pe care l-am umplut cu minuni din gradina mea, pe care o iubesc nespus de mult, si care pentru mine este cea mai buna modalitate de relaxare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu