marți, 17 august 2010

La inceput de drum...







Primele impresii legate de acest curs: inca din momentul in care ni s-a cerut desemnarea unei persoane pentru a participa la curs, mi-am dorit sa fiu eu aceea.
Sfarsitul de săptămână anterior începerii cursului, mi-am verificat e-mail-ul in repetate rânduri, căci înţelesesem eu că va fi o săptămână cu activităţi online, dar nu ştiam care este modalitatea de realizare. Luni dupa-amiaza, am avut ocazia să înţeleg şi chiar i-am spus soţului meu că acesta este EXACT genul de curs pe care-l agreez!
Răspunzând la cele 13 (!) întrebări ale chestionarului şi confruntând cu observaţiile / comentariile oferite, mi-am realizat autoevaluarea iniţială. Am constatat, cu plăcere, că la 9 dintre întrebări, am răspuns cu ceea ce este cuantificat drept “potrivire perfectă”. M-am liniştit astfel, ajungând la concluzia că sunt candidatul ideal pentru învăţarea la distanţă smile
Puncte tari şi îngrijorări:
Sunt o persoană foarte organizată, riguroasă, îmi place să îmi planific activitatea singură. Termenele limită sunt foarte importante şi reusesc întotdeauna şă mă încadrez, indiferent de “costuri” (renunţarea la activităţile casnice şi recreative, reducerea timpului de odihnă).
Nu am probleme legate de utilizarea PC-ului (sunt utilizator autodidact de peste 15 ani) practic nu există nicio zi, cu excepţia zilelor de concediu, când sunt plecată de acasă, în care să nu accesez internetul, atât pentru informare (site-uri educaţionale, legislaţie) cât şi pentru a împărtăşi din experienţa mea, în special în domeniul grădinăritului (forumuri de plante).
O singură îngrijorare am, legată de faptul că începând cu a doua jumătate a lunii iulie, voi participa la un alt curs, premergător unui proiect cu durata de 6 luni. De asemenea, mi-aş dori câteva zile de concediu, dar încă nu ştiu când vor fi acelea!!!
Cum îmi propun să mă pregătesc pentru curs?
Încă din prima zi am început studiul materialelor trimise, mi-am elaborat un program, sub forma unui tabel, cu rubricatură (Ziua/Activitatea/Sarcina de lucru/Rezolvare). În fiecare zi realizez ceea ce mi-am propus, apoi colorez, pentru a vizualiza exact “momentul” în care mă aflu.
Acesta este primul curs în maniera combinată online & face to face, la care particip; sunt de-a dreptul încântată, căci îmi permite organizarea activităţii în funcţie de timpul disponibil. În plus, mi-a oferit surpriza reîntâlnirii cu o fostă colegă de facultate, iar relaţiile care se stabilesc între cursanţi pe platformă, îmi dau o senzaţie de bine, de lungime de undă comună, într-o lume atât de agitată şi de răvăşită.
Cu toate că, în ciuda aparenţelor, sunt o persoană destul de rezervată cu cei pe care nu îi cunosc foarte bine, şi interacţionez mai uşor în virtual decât în real, aştept să-i cunosc pe colegii de curs şi “pe viu”, pentru a împărtăşi şi confrunta idei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu