duminică, 22 mai 2011

Facilitator online

Iată-mă ajunsă şi facilitator online! Nu mă surprinde foarte tare, dată fiind dependenţa mea de PC! :))
Îmi place ceea ce am de făcut, am încercat să nu agasez cursanţii, să nu-i stresez ori intimidez.
I-am primit călduros pe platforma de învăţare, le-am îndrumat paşii discret, mi-am cenzurat intervenţiile, pentru a nu crea nimănui senzaţia de constrângere ori dojană.
Am trimis e-mail-uri cu documentele iniţiale, cu materiale de învăţare, cu situaţia temelor, i-am încurajat şi felicitat pentru seriozitatea şi munca lor.

4 comentarii:

  1. Mirela, ce e acela un facilitator? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Facilitatorul are rolul de a indruma cursantii in accesarea platformei de invatare. Incarca materialele, posteaza temele, incurajeaza schimbul de idei, da mereu o mana de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Atunci iti doresc multe bucurii in rolul asta si satisfactia unor realizari frumoase.
    Mi se pare ca si baiatul tau este printre cursanti. E greu sa fie intr-o echipa condusa de mama? Parca nu-i chiar ca la clasa, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. In alt proiect, pe alt blog, Stefana!
    Amanuntele, bata-le norocul! :)))

    RăspundețiȘtergere