marți, 17 august 2010

Autoevaluare de parcurs S3

Reflecţii asupra experiențelor proprii sau asupra celor relatate de către colegi: 6
Consider  că posed abilităţi descriptive şi analitice, reuşind să mă fac înţeleasă în relatarea experiențele proprii.  Referitor la cele relatate de către colegi, am citit întotdeauna cu multă atenţie, am adresat întrebări pentru a mă asigura că am înţeles exact ceea ce au dorit să exprime, iar comentariile mele au fost la obiect.
Lectură şi creaţie: 6
 Mi-a făcut plăcere exerciţiul de elaborare al argumentelor şi contraargumentelor privind aplicarea sancţiunilor, valorificând nu doar informaţiile din materialul de lectură, ci şi experienţa acumulată în cei 18 ani de carieră didactică.
Explorarea spațiului de învățare: 6
Aici aş putea să-mi acord peste maxim, căci chiar dacă sarcinile de lucru pentru săptămâna a treia au întârziat să apară, eu le-am “inventat”, ba chiar i-am convins şi pe colegii care aşteptau ca facilitatorii să le adauge pe platformă, că ele există, că le-am primit într-un material trimis pe e-mail de către Magda Balica, chiar la începutul cursului.
M-am apucat de rezolvarea lor, cu multă conştiinciozitate, pentru ca mai apoi să constat că nu era cazul. :))))
Particip cu plăcere atât la formurile tematice, cât și la cele informale, îmi place să intervin, să dau răspunsuri, să caut informaţii, să-mi ajut colegii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu