Mirela,
Cazul descris de tine este unul trist,desigur si contextul descris de tine a ajutat la o astfel de rabufnire, dar ce ne face sa meditam mai mult asupra cazului este faptul ca acel copil avea cutitul in geanta....Pentru ce? Se simtea in pericol? e clar ca avea o problema majora.Despre actiunile intreprinse mi se par OK ,dar ce facem cu mustrarea in fata colegilor care se pare ca este o forma de violenta legiferata(umilirea). Parerea mea este ca ,chiar daca este prevazuta in ROFUIP ca sanctiune ,ar trebui evitata.
Toate cele bune!
Da...Interesant, documentat si logic.
Mi-a placut cel mai mult: Implicarea formala a partenerilor !
Ai punctat bine, pentru ca de multe ori ne confruntam cu astfel de parteneri, care vor doar laurii, nu si munca. Dar depnde de noi sa-i punem la treaba !
Spor la treburi,
Anca
Cazul descris de tine este unul trist,desigur si contextul descris de tine a ajutat la o astfel de rabufnire, dar ce ne face sa meditam mai mult asupra cazului este faptul ca acel copil avea cutitul in geanta....Pentru ce? Se simtea in pericol? e clar ca avea o problema majora.Despre actiunile intreprinse mi se par OK ,dar ce facem cu mustrarea in fata colegilor care se pare ca este o forma de violenta legiferata(umilirea). Parerea mea este ca ,chiar daca este prevazuta in ROFUIP ca sanctiune ,ar trebui evitata.
Toate cele bune!
Da...Interesant, documentat si logic.
Mi-a placut cel mai mult: Implicarea formala a partenerilor !
Ai punctat bine, pentru ca de multe ori ne confruntam cu astfel de parteneri, care vor doar laurii, nu si munca. Dar depnde de noi sa-i punem la treaba !
Spor la treburi,
Anca
Draga Mirela, dupa cum ai observat, pentru noi ai fost in aceste saptamani un far calauzitor in rezolvarea sarcinilor. Multumesc pentru seriozitatea si puterea de intelegere demonstrata si astept, cand se poate, feed-back-ul tau cu privire la activitatile propuse de acest curs.
- Re: Resurse pentru monitorizarea violentei scolare de către Renet Marin- Monday, 2 August 2010, 06:48 PM Foarte bine punctat totul, Mirela! Cred ca avem multe pareri comune si, desi eu nu am fost atat de constiincioasa in dezvoltarea temei, o parte din acestea se regasesc - sub o alta forma - si in interventia mea. Trecand peste lipsa resurselor materiale/financiare, peste elementul "timp disponibil" sau superficialitatea tratarii problemei, cred ca ai atins o alta coarda sensibila: implicarea formala a partenerilor. Din pacate, este cat se poate de adevarat, dar ... poate se implica mai mult in organizarea festivitatii de decernare a premiului de excelenta (prefera partea vizibila a iceberg-ului). Inca o data, felicitari!
- Re: Dreptul la replica de către Renet Marin- Saturday, 7 August 2010, 11:11 AM
Ma alatur si eu voua cu speranta ca nu vom fi nevoite sa apelam la acest drept la replica intr-un viitor prea apropiat, dar, un exercitiu nu strica.
Din pacate... mass-media este prea putin preocupata de reusitele unei scoli, iar "denaturarea" face parte din cuvintele de ordine in strategiile acesteia.
Din pacate... mass-media este prea putin preocupata de reusitele unei scoli, iar "denaturarea" face parte din cuvintele de ordine in strategiile acesteia.
- Re: Dreptul la replica de către Ozana Matei- Thursday, 12 August 2010, 12:31 PM Anca are dreptate! Sunteți bune, fetelor, nu doar ca profesori ci și ca jurnaliști! Mirela , văd că ai prezentat și valori procentuale, foarte relevante. Felicitări! Te pup, promit să te sun cât de curând! Ozana
Te pup, Mirela! Mi s-a parut interesant modul in care ai prezentat planul operational de activitati antiviolenta. Ai cuprins in acel tabel toate informatiile necesare: obiective, persoanele implicate, termenul de realizare, activitatile propriu-zise. Totul foarte bine punctat, felicitari. Am multe de invatat de la tine, tinem legatura.
Ozana
"Sunt pentru aplicarea de sancţiuni, dar numai în următoarele condiţii:
- cunoaşterea de către elevi a prevederilor regulamentare: prelucrarea acestora în orele de dirigenţie, simulări, joc de rol, studii de caz
- prezentarea unor fapte de violenţă şi a sancţiunilor aplicate pentru acestea
- aplicarea progresivă a sancţiunilor."Consider şi eu că fiecare elev trebuie să cunoască gravitatea fiecărui fapt de violenţă, dar fiind vorba de ACTE DE VIOLENŢĂ, nu doar de greşeli, cred că sancţiunile trebuie aplicate în fiecare caz tocmai că s-au prezentat elevilor consecinţele manifestărilor violente. Când spun acest lucru mă gândesc mereu la elevii disciplinaţi care de cele mai multe ori nu sunt vinovaţi pentru faptul că s-au impicat în actele de violenţă.
Jos palaria !!!!
Nu mai am cuvinte pentru a spune cat de mult m-a impresionat portofoliul tau de invatare !
Felicitari !
Cu drag,
Anca
Ozana
- Re: Pro, dar cu amendamente de către Ildikó Kibédi- luni, 16 august 2010, 07:59
"Sunt pentru aplicarea de sancţiuni, dar numai în următoarele condiţii:
- cunoaşterea de către elevi a prevederilor regulamentare: prelucrarea acestora în orele de dirigenţie, simulări, joc de rol, studii de caz
- prezentarea unor fapte de violenţă şi a sancţiunilor aplicate pentru acestea
- aplicarea progresivă a sancţiunilor."Consider şi eu că fiecare elev trebuie să cunoască gravitatea fiecărui fapt de violenţă, dar fiind vorba de ACTE DE VIOLENŢĂ, nu doar de greşeli, cred că sancţiunile trebuie aplicate în fiecare caz tocmai că s-au prezentat elevilor consecinţele manifestărilor violente. Când spun acest lucru mă gândesc mereu la elevii disciplinaţi care de cele mai multe ori nu sunt vinovaţi pentru faptul că s-au impicat în actele de violenţă.
- Re: Mirela Petrut Pasi spre curcubeu de către Anca Urduzan- joi, 26 august 2010, 11:26
Jos palaria !!!!
Nu mai am cuvinte pentru a spune cat de mult m-a impresionat portofoliul tau de invatare !
Felicitari !
Cu drag,
Anca
- Re: Mirela Petrut Pasi spre curcubeu de către Daniela Avadanei- sâmbătă, 28 august 2010, 10:45
Mirela, foarte inspirat portofoliul tau, felicitari si succes la prezentare.
Multumesc pentru aprecierile facute.
Multumesc pentru aprecierile facute.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu