marți, 17 august 2010

Reflectii personale asupra celei de-a 3-a saptamani de curs

Am aşteptat cu emoţie etapa face-to-face de la Braşov, deoarece în prima săptămână am interrelaţionat pe platformă, am intervenit şi am primit comentarii la mesajele mele de la colegi.  Mi s-a părut mult mai uşor să ştii deja unele lucruri despre colegii de curs, într-un fel, eram parcă pregătiţi pentru lucrul în echipă.
Am remarcat faptul că cei care sunt consilieri şcolari, fiind psihologi, posedă o vastă experienţă şi sunt parcă mai înţelegători cu feluritele “abateri” de la norme, reguli.
Mi-au plăcut atât facilitatorii cât şi colegii, am luat contact cu persoane deschise, fiecare şi-a adus contribuţia, mi-am îmbogăţit experienţa în urma participării la curs.
Pentru mine este mult mai comod să lucrez online, deoarece pot face asta de acasă, în măsura timpului de care dispun. Pot să-mi stabilesc propriul ritm de învăţare, de parcurgere a materialului de studiu, pot să-mi rezolv sarcinile de lucru şi pot interveni asupra lor, aducându-le la o formă finală, fără a fi presată de timp.
În această săptămână, m-am străduit să rezolv sarcinile de lucru la timp, chiar dacă din cauza programului supraaglomerat de la şcoală, am întâmpinat mici dificultăţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu